***یادداشت روز***

99 شروع ثبت نام ترم تابستان 2 برای اطلاعات بیشتر با شماره های 77181273 77181322 - 66964450 - 66964451  تماس حاصل فرمایید.

99 برای ثبت نام در کلاس ها ابتدا در قسمت تعیین سطح ، خود را ارزیابی کنید سپس وارد حساب کاربری خود شوید و کلاس مربوط با سطح خود را انتخاب و نهایی کنید.

99 آموزش کسب درآمد مستمر از بورس با تدریس دکتر علی پوراشراف، برای ثبت نام کلیک کنید یا با شماره 88934456-021 با داخلی 126 تماس حاصل فرمایید.

 99 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کابردی (کاردانی - کارشناسی) در سازمان سنجش تا مورخ 15 شهریور ماه 98 می باشد.

 

چگونه از طریق خواندن داستان زبان انگلیسی را بیاموزیم؟

وقتی زبانی را می آموزید مهارت های شنیداری، نوشتاری و گفتاری بسیار با اهمیت هستند. در کنار آنها مهارت خواندن و درک مطلب هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به یادگیری زبان بسیار  کمک می کند. از جمله مزایایی که می توان به ان اشاره کرد موارد ذیل می باشند:

افزایش دامنه لغات و به خاطر سپردن آن ها برای مدت طولانی از طریق خواندن متن:

وقتی متنی را می خوانید یقینا با کلمات جدیدی مواجه خواهید شد. اگر تعداد این لغات بسیار است، به عنوان مثال بعد از خواندن هر ۳ کلمه باید برای درک مطلب از فرهنگ لغت استفاده کنید سطح این متن مناسب شما نیست و به زودی از خواندن داستان دست خواهید کشید. بنابرین بهتر است داستانی را انتخاب کنید که بدون استفاده از فرهنگ لغت بتوانید ۹۵ درصد آن را به سادگی درک کنید و ۵ درصد باقی مانده را همچنان که ادامه متن را میخوانید حدس بزنید. از این طریق نه تنها کلمات جدید را می آموزید بلکه بعد از مدتی از آنها استفاده خواهید کرد.

 مدلی برای نوشتن:

وقتی می خوانید مدلی استاندارد برای نوشتن پیدا می کنید. متنی را که می خوانید ساختار جمله را به شما نشان می دهد و همچنین اصتلاحاتی را که برای نوشتن به آن نیاز دارید.

ساختار جملات انگلیسی را به درستی در گفتار خود به کار برید:

وقتی می نویسیم معمولا ساختار جملات را درست به کار می بریم ولی این امر همیشه در صحبت کردن رخ نمی دهد بنابراین با خواندن می توان به طور طبیعی این ساختار را آموخت.

با هر سرعتی که دوست دارید بخوانید:

هر چه قدر که دوست دارید آرام یا سریع بخوانید. شما می توانید ۱۰ صفحه را در ۳۰ دقیقه بخوانید یا یک ساعت وقت بگذارید که تنها یک صفحه را بخوانید. توجه داشته باشید که این امر در  listeningو speaking میسر نمی باشد که این از مزایای بزرگ خواندن داستان است.

متن ها را بر اساس علاقه خود انتخاب کنید:

اگر متنی را انتخاب کنید که به موضوع آن علاقه دارید از خواندن آن لذت خواهید برد. به عنوان مثال به ورزش فوتبال علاقه دارید، چرا دنبال متونی در باب این موضوع به زبان انگلیسی نیستید. با این کار هم به اطلاعات خود می افزایید و هم همزمان انگلیسی آموخته اید.

تهیه لیستی از لغات جدید:

از کلمات جدید لیستی تهیه کنید اما نه در زمان خواندن داستان. سعی کنید معنی لغات را حدس بزنید و بعد از اتمام داستان آن ها را با فرهنگ لغت چک کنید.

به طور متناوب بخوانید:

برنامه مطالعه را به طور منظم و هر روز داشته باشید. به عنوان مثال هر روز ۱۵ دقیقه مطالعه کنید تا این که تنها ۲ ساعت مطالعه را یک روز در هفته داشته باشید. به خاطر داشته باشید که داستانهای کوتاه همیشه انتخاب مناسبی هستند چرا که بعد از اتمام داستان در زمان کوتاه این احساس را خواهید داشت که خیلی سریع به هدف مورد نظر دست یافته اید.

افزايش قدرت تخيل:

هنگام شنيدن داستان و ياخواندن آن، جدا از تصور شخصيت ها، ما به دنبال پيش بيني ادامه ماجرا هستيم. حتي اين پيش بيني، ما را به پيگيري ادامه داستان ترغيب مي کند. اين پيش بيني تاثير زيادي بر رشد قوه تخيل و همين طور خلاقيت دارد. چنين تحليل هايي حتي باعث افزايش خودآگاهي و درک عميق تر از خود و ارتباط ما با ديگران مي شود.

براي همين، روان شناسان براي تاثير بيشتر داستان بر کودکان از والدين مي خواهند، از آن ها بپرسند، ادامه داستان را چگونه پيش بيني مي کنند.

گالری تصویر

  مرکز توحید: خیابان توحید، نرسیده به خیابان آزادی(بالاتر از مترو توحید)، روبروی بانک گردشگری، پلاک 10        تلفن: 51-66964450


  مرکز نارمک: بزرگراه رسالت، بعد از چهارراه سرسبز، نبش میدان 46، پلاک55    تلفن: 77181322، 77181273


  مرکز صادقیه: فلکه دوم صادقیه، تقاطع اشرفی اصفهانی و سازمان آب، جنب آموزشگاه بعثت دختران، پلاک 35، طبقه 2 


   مرکز بام تهران: سعادت آباد، میدان بهرود، شهرک بام تهران، برج M1  

JoomShaper